Heej<3

Cha chaa bloggen Albin ringde de slutade skolan precis såå han och Nea är påväg till mig :) vi får se vad vi ska hitta på jaa men som sagt var vi hemma från skolan idag (jag, Alex och Sebbe) ehm ja vi hade jättekul (soom vanligt) de grabbarna är G-G-GAALNA! Efter att jag väckt de låg vi kvar i sängen och snackade lite ^^ (Alex go for it ;)!) Japp men sen öppnade vi tvn tvingade killarna att kolla på våra bästa år med mig xDD haha de satt där och var mer inne i serien än vad ja va! haah sen kollade vi på topmodel vilket killarna tyckte om... xD Vid typ halv ett blev vi hungriga så vi gick till köket och börja baka pizza bara lite randoom sådär ;D men den blev good :) meen nu kommer älsklingarna snart :)

Puss <3

juste vad ska jag ha för fest?

pool?
disco?
pyjamas?

Annat?

tacksam för svar<3

Kommentarer
Postat av: MichelleNicolini

sv: Hej sötnos , asså allt verkar jätte roligt så vet faktiskt inte men typ pyjamas ? :)

2011-03-08 @ 15:05:26
URL: http://michellenicolinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0