Goodnatt till er :))<3<3

Goodnatt alla särklass jag ska inte sova direkt men ska typ sitta och snacka lite me grabbarna och bästa Nea<3 men det kanske kommer ett inlägg till (tvivlar jag väldigt starkt på) xD men aa vi har haft jättekul och mysigt garvat hela eftermiddagen seriöst ni gör min dag<3 haha aa men Nea den sötisen har somnat xD så sitter och snackar me alex Sebbe och Albin :) kuuul kuul de är trevliga smö pöjkar ;) hehe... De blir samma umgänge i helgen fast då kanske Chribba och Carro oxå e med men aa vi får se vad som händer :) nu nu börjar killarna att flumma (trötta?) xD men ska ta fram flera kuddar och extrasängen Nea har redan somnat i min säng så hon får väl sova där så får jag tränga in mig imitten med Sebbe brevid mig åhh va jag kommer sova gott^^ haha Albin och Alex får sova tillsammans i extrasängen ;) wowo :) men jaaja nu vet ni hur läget står till ;)) jag har frågat nåra kompisar om vad de tycker om håret de tkr jag borde färga ja tror jag gör så ;) fast det får bli under helgen :) Japp men dåså jag vill önska er en riktigt Godnatt och killarna hälsar :* haha godnatt Puss alla sötisar love u<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0