Godmorgon :))

Goodmorning SNYGGISAR :D

vaknade för 1 timme sen xD har inga planer för idag måste till skäris köpa ett par byxor kanske åker in till stan också ;) ska träffa Nea och kanske träffar Carro där också juste jag behöver en ny perfume :) nått förslag ?? :P aa men asså såhär är det jag är sur för att det är skola imorn... okejj de ska bli kul att träffa mina kompisar och så men wtf de kan jag väl göra under lovet också men jaja  skit i de juste Sarah ska ha ett pyjamasparty ikväll :D som hon jag carro och Nea har planerat i typ evigheter men aa nu har jag precis fått min röda vecka i månaden ;) och jag har ont :( aa men ska gå och duscha snart skriver när jag duschat och plattat håret ;) sen ska jag ringa Nea och träffa henne :) (Vi bor skitnära varann så vi umgås typ 24/7 :P aa men så är de ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0